1 Temmuz 2015 Çarşamba

Haziran Ayında Okuduğum Kitaplar | Neler Okudum?

Herkese merhaba!! Bu yazı oldukça kısa olacak. Fazla uzatmak istemiyorum. Kısaca konuya gireceğim ama ilk önce birkaç şey bashedeceğim. Bütün okuduğum kitapların, izlediğim filmlerin yorumlarını girmek istiyorum ancak zamanım yok. Kitap okuyorum, kardeşime bakıyorum bir de oruç olunca zamanım doğal olarak kalmıyor. Bu NELER OKUYORUM? şeysini de bir denemeye karar verdim. Eğer hoşuma gitmezse daha yapmayacağım.





Her neyse bu ay 3 kitap okudum. Nedenini bir çok kere dile getirmiş olsam da tekrar dile getireceğim. Mekanik Melek beni Mayıs ayından Haziran ayının yarısına kadar süründürdü. Çoğu bu seriyi ve kitabı seviyor ama ben nefret ettim -,- Her neyse 1'i blog turu kapsamında olmak üzere dediğim gibi 3 kitap okudum. Bunlar Ölmek İçin On Üç Sebep, Alev Deneyleri ve Bazıları Kalbini Dinler. 

Bu ayki kitaplarım gayet güzeldi. Hepsi küçük şeyler dışında harika kitaplardı..



Alev Deneyleri Labirent serisinin devamıydı ve çok merak ediyordum. Kuzenimde kitap bulunuyordu ama kendim alıp okumak istiyordum. En sonunda dayanamayıp okudum. Başları sıkıcıydı ama sonradan olaylar gelişti ve kitap beni bağladı. Hele kitabın sonu ben allak bullak etti. Meraktan ölüyorum ama kitap da elimde yok. Napalım bekleyeceğiz artık :D Bir de yazar bazı yerlerde fazla abartmış gibi. O yüzden puan kırdım. Puanım: 4.5/5


Ölmek İçin On Üç Sebep tur kitabımızdı ve konusu ile baştan beni kendine bağladı.
Gerçekten beğendim kitabı. Yorumunu zaten bloguma girmiştim oradan bakabilirsiniz. Şuan kitapla ilgili ne demem gerektiğini bilmiyorum. Ama bence okunması gereken bir kitap. Puanım: 5/5


Bazıların Kalbini Dinler kitabını çok merak ediyorum. Bu tür kitap okumadım hiç ama ilk olarak gayet güzeldi. Kitapta ilk başlardı sıkıldım ancak sonradan kitap güzelleşmeye başladı. Konusu da güzel ve bir çok izleyecek film çıkardı bana. Allah razı olsun sıkılıyordum zaten :D Puanım: 4.5/5


Az ama beni göze alırsak gayet iyi bir sayı. Her neyse görüşmek üzere :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder