30 Haziran 2015 Salı

Alev Deneyleri - James Dashner | Kitap Yorumu

Herkese merhaba!! Nasılsınız? Ben oldukça iyiyim. Hemen konuya gireyim. Bugün kitap yorumu yapacağım. Başlıktan da anlaşıldığı gibi Alev Deneyleri'nin yorumu olacak. Sıcak sıcak yorum gibisi yok. Kitabı birkaç gün önce bitirdim. Zamanım olmadığı için yorumunu giremedim. Her neyse. :))








Adı: Alev Deneyleri

Yazarı: James Dashner

Sayfa Sayısı: 400

Yayınevi: Pegasus 

Goodreads Puanı: 3.96/5

Benim Puanım: 4/5

Seri: Labirent Serisi #2




Tanıtım:



Labirent bulmacası çözülünce her şeyin sona ermesi gerekiyordu… 
Thomas, Labirent'ten kaçışın tüm Kayranlılar için özgürlük anlamına geldiğini düşünmektedir. Fakat İsyan'ın işi henüz bitmemiştir. İkinci Aşama daha yeni başlamıştır: Alev Deneyleri. 

Kural yok. Yardım yok. Ya başarırsın ya ölürsün. 
Güneş ışınlarından en fazla etkilenen bölge olan Alev'i geçmek için iki haftaları vardır ve İsyan, işlerini zorlaştırmak için karşılarına binbir türlü tehlike çıkarmaya hazırdır.

Arkadaşlıklar sınanacak. Sadakat sorgulanacak. Hiçbir şey kesin değil! 
Kayranlılar önlerine çıkan tüm tehlikelerle yüzleşmeye hazır olsalar da kurtuluşun tek yolu diğerlerini yok etmekten geçiyor olabilir.



"Nefes kesici, sinematografik bir macera." 
-Publishers Weekly-
"İlk kitabı sevenler bu nefes nefese maceranın da esiri olacaklar." 
-Children's Literature-

"Bu heyecan dolu kitaptaki ahlaki ikilemler ve ölümcül bir ortamda hayatta kalmaya çalışan çocuklar, hikâyeyi daha da etkileyici bir hale getiriyor." 
-VOYA-

"Gerçekte neler olduğunu anlamaya çalışan karakterlerle okuru da meraka sürükleyen bu devam kitabında heyecan hiç sönmüyor. 
Son ana kadar kalbiniz sıkışacak." 
-Kirkus Reviews- 
"Müthiş bir macera; sürükleyici, zekice." 
-Newsday-





Yorum:


Alev Deneyleri'ni okumak için sabırsızlanıyordum. Ancak alamadığım için okuyamıyordum. Kuzenimde kitap vardı ancak ailem kuzenimden okuduğum için almazdı. Bu yüzden okuyamadım. Sonra beklemekten bıktığım için okumaya başladım. O sıralar da dizi izlemek çok istiyordum. O yüzden birkaç gün elimde süründü.

Konusunu bilirsiniz zaten değil mi? Ama bilmiyorsanız Ölümcül Kaçış kitap yorumumu bloguma girmiştim. Linkini aşağıya bırakırım.

Kitabı çok sevdim diyebilirim. Yeni iki karakteri de sevdim ve Teresa'dan nefret ediyorum, hala. Thomas da saftirik gibi inanıyor ya.. Çok sinirleniyorum. Ve yazar da kitapta biraz abartmış.  Bir şey oluyor ve yalan çıkıyor. Bu açıkçası canımı sıktı. Anlamsız geldi. Sanırım işler yavaş yavaş kızışıyor.

Hele o son var ya.. Bir şey anlamadım ya. Çok merak ediyorum. Tam da yerinde bıraktı yazar. Dedim noluyor? Nasıl oluyor? Elimde de kitap yok ki. Son İsyan olsa hemen alırım elime. Çok şey merak ediyorum. Çoğu kişi beğenmedi Son İsyan'ı. Merak ettikleri cevapları bulamamışlar. Umarım ben beğenirim ^_^

Bu seriye başlamamışsınız artık yuh yani. Beni kitap okumaya alıştıran kitap Ölümcül Kaçış. Aslında bir çok şey oldu ama spoi vermekten korkuyorum. Spoi'yi kim sever diyeceğim ancak  ben cidden seviyorum. Kitapların en son cümlesini okurum arada. Başkalarının aksine ben spoi olsa da olmasa da aynı tepkiyi veriyorum. Tamam spoi olmayınca daha bir güzel ama spoi olunca da güzel oluyor.

Her neyse kısaca kitabı beğendim ancak fazlalıklar vardı. Yazar sanki bazı yerleri uzatmıştı. Yine de sevdim kitabı. Devam kitabı olan Son İsyan'ı merakla okumayı bekliyorum. Umarım en yakın zamanda alırım :))






Ölümcül Kaçış kitap yorumu için TIKLAYIN..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder