5 Ağustos 2015 Çarşamba

2.KMBT || Cennetin Rengi - E.V. Mitchell | Kitap Yorumu + Yurt Dışı Kapakları

Herkese merhaba!! Uzun zamandır buralara girmiyorum, biliyorum. Ancak size iyi haberlerim var! Karanlık Zihinler kitabına başladım. Yani blog tur kitabımız bitince. Ya hayatımda böyle bir kitap görmedim. Öyle ki ben bir günde.. Bakın ben diyorum! 200 sayfa okudum ya. Bir günde hem de. Öyle sevindim ki.. Kitabı öyle sevdim ki.. Nasıl anlatsam bilemedim. Kitabı bitirmeme son 150, belki de 100 sayfa kaldı. Bitince bloguma ışık hızında yorumunu girmeyi düşünüyorum. :D

Her neyse, blog tur kitabımız olan Cennetin Rengi'nin yorumunu gireceğim. Başlıktan zaten anlamışsınızdır gerçi. Kitapla ilgili özellikle yazmak istediklerim arada gelip kayboluyor. Cidden karmaşık. Ama ben elimden geldiğince en ince noktasına kadar spoi vermeden anlatmaya çalışacağım. İyi okumalar!! :)




Adı: Cennetin Rengi

Yazarı: E.V. Mitchell


Sayfa Sayısı: 334

Yayınevi: Arkadya


Goodreads Puanı: 3.92/5


Benim Puanım: 4.5/5

Seri: Cennetin Rengi Serisi #1




Tanıtım:


Sophie Duncan herkesin hayalini kurduğu bir hayatı yaşıyordur. Başarılı olduğu bir işi, mutlu bir yuvası ve bu yuvayı neşesiyle taçlandıran bir de iki yaşında kızı vardır. Ancak bir gün aldığı bir haberle tüm dünyası altüst olur. O zamana kadar yaşadığı hayatın bir yalandan ibaret olduğunu anlayan Sophie, artık kaderini karşılama vaktinin geldiğinin farkındadır. Yok saydığı annesiyle yüzleşerek geçmişindeki sırların kilidini açacaktır. Ve öyle bir an gelecektir ki gerçekten yaşamakla sevmenin ne demek olduğunu doğaüstü bir olayla keşfedecektir. 

Cennetin Rengi her zaman umut vardır dedirten muhteşem bir hikâye. Aşkın gücünü, kendini yeniden keşfetmeyi, kalp kırıklığını ve iyileşmeyi anlatan bu romanı okurken, sayfaların akıp gittiğini anlayamayacaksınız. 


"Bu kitap tam anlamıyla yürek burkuyor." Romantic Times




Yorum:


Kitabın yorumuna nereden yapmaya başlasam bilemedim. Kitabın başlarında kızıyla ilgili olaylardan çok ağladım. Yarısı uykusuzluk, yarısı da göz yaşından gözüm şişti. Sonrasında hiç ağlamadım ama başı beni yıkıp geçti. Öyle üzüldüm ki.. Dedim bir daha asla böyle bir kitap okumayacağım. Okumayacağım da. Ben duygusalım tamam ama yani başı da fenaydı. Ama size iyi bir haberim var! Sonlara doğru harikaydı. Aslında bakarsanız iki kitap gibiydi. Bir kitabın içinde iki hikaye diyebilirim. Beğendim kısaca :D

Konusundan bahsetmek gerekirse Sophie harika bir hayat yaşıyor. Harika bir işi, kocası ve iki yaşında kızı vardır. Bir gün kızının lösemi olduğunu öğrenince her şey altüst olur. Artık Sophie için hiçbir şey umurunda değildir. Çok sevdiği işi (yazarlık) bile. Bir de kocasının ilgisizliğiyle günden güne daha da çöken Sophie, Magen yani kızının ölümüyle tepe taklak olur. Sonrasında kocasının onu aldatmasını ve aldattığı kişinin hamile olduğunu öğrenince Sophie yıkılır. Ve seneler önce onu, kardeşini ve babasını bırakıp giden annesi ile yüzleşerek gerçekleri öğrenir.

Ne desem bilemiyorum.. Bir kadının başına gelenler bu kadar acı nasıl olabilir? Daha birinin acısı geçmeden diğeri çıkıyor. Gerçi o acılar geçecek gibi de değil ya.. 

Mitchell yani kocası öyle bir pislik ki, kızının ölümünü öyle atlattı ki, hemencecik. Ve başka bir kadınla aldattı, üstüne kadın hamile kaldı ve hiç tedirginlik duymadı. Ya bu kızımda ya da oğlumda da olursa diye ancak hiç bir tedirginlik yoktu. Güya mükemmel kocaydı ama kendisi şerefsiz çıktı be!! Hep nefret edeceğim ondan.

Kitabın özellikle sonunun tam istediğim gibi bitmesine çok sevindim. Her zaman umut vardır.. Kitabın konusu buydu. Umut.. Her kötü şeyin sonunda bir iyilik, her karanlığın sonunda aydınlık ve her çirkin şeyin sonunda güzel bir şey olduğunu anlatıyordu. Bu kitap benim okumayı sevdiğim türlere göre farklıydı ancak beğendim. Başka türden kitaplar okumak da sonuçta değişiklik oldu. Eğer siz de almayı düşünüyorsanız alabilirsiniz. Kesin alın demiyorum ama alabilirsiniz. Hazir 2. kitabı da çıkmışken alın. Gerçi 1. kitapla alakası yok sanırım ancak olsun, alın. 



Yurt Dışı Kapakları


İki tane kapak bulabildim. Kusura bakmayın. :/





Puanım. 4/5. İlk okuduğum böyle bir tür kitaba göre beni oldukça etkiledi.









Ve eğer yarın kimin tur günü olacağını bilmiyorsanız karşınızda takvimimiz.







Arkadya Yayınevi de çok teşekkür ederiz. Bize turda sponsor oldukları için. Ayrıca Arkadya Yayınevi sponsorluğunda Instagram blog tur hesabımızdan 3 kişiye Cennetin Rengi kitabını hediye edeceğiz. Linkini bırakıyorum. Görüşmek üzere!! :)

Çekilişe katılmak için; https://instagram.com/kitapmelezleri/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder