4 Temmuz 2015 Cumartesi

Sonsuza Dek - Kiera Cass | Kitap Yorumu


Herkese merhaba!! Nasılsınız? Ben sinirliyim. Her neyse yeni kitap yorumumla karşınızdayım.








Adı: Sonsuza Dek

Yazarı: Kiera Cass

Sayfa Sayısı: 292

Yayınevi:  Dex

Goodreads Puanı: 4.21/5

Benim Puanım: 5/5

Seri: Seçim #3



Tanıtım:


Seçim, America'nın hayatını tamamıyla değiştirmişti.


Illéa'nın prensesi olmak için yarışmaya katıldığından beri, ilk aşkı Aspen'e hissettikleri ve Prens Maxon'a karşı gün geçtikçe artan ilgisi arasında kalmıştı.



Şimdi America için gerçekten de karar verme zamanı.
Savunduğu doğrular için mücadele zamanı.
İstediği gelecek için savaşma zamanı.
Sonsuza dek seveceği erkeği seçme zamanı.



Yayınlandığı tüm ülkelerde çok satanlar listesine hızlı bir giriş yapan Sonsuza Dek, Beni Seç ve Elit'ten sonra seçim serisinin üçüncü kitabı. Uzun süredir serinin hayranları tarafından beklenen Sonsuza Dek'te KieraCass distopik fantazyayı peri masalıyla birleştiriyor ve unutulmaz bir ?nale imza atıyor.



Yorum:

(DİKKAT SPOİ OLABİLİR!! EMİN DEĞİLİM AMA OLABİLİR.)

Herkese yeniden merhaba!! Bu seri benim beğendiğim bir seri. Hatta çok sevdiğim bir seri. Düşününce gerçekten bu seride kusur bulamıyorum. Her neyse kitabı e book olarak okudum. Hala almaya vaktim olmadı. Belki sahafta falan görürsem alırım diye düşünüyorum. 

Konusunu artık bilmeyen yoktur değil mi? Bu kitabın konusundan bahsedeyim ben yine de. America ilk iki kitaptan bildiğiniz gibi seçime giriyor. Maxon için prenses falan, her neyse. Bu kitapta America Maxon için savaşmaya başladığı kitap. Biraz geç kalsa da sonunda akıllanıp Maxon için savaşıyor.

America diğer kitaplara göre daha az sinir bozucuydu. Bu kitapta America'yı sevdim. Diğer kitaplara göre daha çok aksiyon oldu. Öğrendiklerim beni sevindirdi. Ağladığım yerler de olmadı değil. America'nın ailesiyle ilgili, diğer kızlar, Celeste, Kuzeyliler ve Güneyliler derken olaylar ve olaylar oldu.

Aspen sonunda öyle yapması biraz saçmaydı. Hemen fikrini değiştirdi. Ama belki de uzun zamandır aklındaydı da emin olamıyordu. Ancak yine de Aspen'ın da mutlu olasına sevindim. Maxon zaten başından beri mutlu olmayı hak ediyordu da kitapta dönek gibi davrandığı yerler vardı. Maxon madem America'yı seviyorsun neden o kızlasın? Hele o kız var o kız. Kriss. Ondan nefret ediyorum. Cidden kitapta ismi geçinde sövmek istedim. O kız olmasa daha kolay olurdu.

Bu kitapta herkes içini açıyor, benliğini gösteriyordu. Herkesin gerçek yüzü ortaya çıkıyordu. Ama bence Maxon da biraz bencil. Her zaman yanında olan, ilk baştan beri olan America ama gidiyor Kriss. Anlamıyorum ne buluyor ki bu kızda? Maxon da ayrı bir kafa işte böyle.

Uzun zamandır yani iki kitap yorumudur falan uzun uzun yorum yazamıyordum. İlgim dağılıyordu. O nasıl bir şeyse. Neyse,  bir sonraki yorumda veya blog turunda ya da dizi/film yorumunda görüşmek üzere!! Puanım: 5/5






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder