3 Temmuz 2015 Cuma

Bazıları Kalbini Dinler - Victoria Van Tiem | Kitap Yorumu



Herkese merhaba!!! Bu benim bugün yorumladığım ikinci kitap. Hadi bakalım!








Adı: Bazıları Kalbini Dinler

Yazarı: Victoria Van Tiem

Sayfa Sayısı: 384

Yayınevi: Parodi

Goodreads Puanı: 4.02/5

Benim Puanım: 4/5

Seri: Yok


Tanıtım:

O üzer.
O gider.
O hep uzak, o hep acı.
Yine de o.
İlle de o. 
Hep o.

Bir ses böler tüm düşüncelerini. Bir ses. Ne cılız ne de susacak gibi. Umutsuzluğun sessizliğine eşlik ederken o hep konuşur! "Vazgeçme!" Olmaz, dersin. "Olur!" İstemiyorum, dersin. "İstiyorsun!" Sus, dersin. Sadece sus.

Tüm örselenmişliğine inat son çırpınışıdır yüreğinin sana söylediği. Bin defa söyler: Beni dinle Milyon defa: Asla aşktan vazgeçme. Son kez atacağını bilse bile: Onu seviyorsun.

"Bazıları Kalbini Dinler bir kitaptan çok daha fazlası. Aşk, tutku ve tercihlerle ilgili bir hikâye… Kısacası hayatın ta kendisi. Okurken hem güldüm hem de gözyaşlarıma hâkim olamadım. Şiddetle tavsiye ediyorum."
-The Romance Reviews




Yorum:


Kitabı çok sevdim. Zaten sevmediğim tek kitap var o da Mekanik Melek denen kitap. Her neyse kitabın konusu farklıydı. Çok farklıydı hem de. Çoğunlukla ben distopya ve fantastik türü kitaplar okuduğum için bu kitap bana çok farklı geldi. Bir sürü izleyecek film çıkarttı bana. Şikayetçi değilim. :D 

Konusundan bahsedeyim. Bir kız var. Kadın da diyebiliriz. Bir ajansta çalışıyor. Bradley diye bir sevgilisi var. Ajansda birlikte çalışıyorlar. Nişanlandılar ve evlenecekler ama bir gün Shane yani Üniversite'de onu aldatan adam geri dönüyor. Kenz'in kafası karışıyor. Ve olaylar, olaylar ve olaylar gelişiyor. 

Bir şey oldu oha dedi. Başka bir şey oldu yok artık dedim. Ardı ardına olaylar oldu. Kitabın başı hariç gayet akıcıydı. O Bradley denen sıfatsızdan nefret ediyorum ama Shane gönlümün sultanı. Shane cidden çok romantikti be :D Aşık olunacak adamdı. 

O son benim sevdiğim bir sondu. Ama bazı yerlerde bitsin hemen dediğim için yarım puan kırdım. Her neyse görüşmek üzere. Kısa kesiyorum. Çok uzun olunca insanlar okumaya da üşeniyor. Görüşmek üzere!! :))









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder