31 Ağustos 2015 Pazartesi

Korku/Korkunçlu | Mim/Tag

Merhaba!!! Evet mimlenmişim. Kitaptan Blog ve Okur Da Okur beni Korku ya da Korkunçlu isimli mime davet etmiş!! Teşekkür ederim canlarım. Tabii bende hemen yapacağım. :D Başlayalım bakalım!!!



1- Geçmişe inip korkularının temelinden başlayalım. Küçükken seni en çok ne korkuturdu?

Her şey! Ben çok korkak biriyimdir. Cesaretliyimdir ama bir o kadar da korkak.. Ölü Gelin adlı bir animasyon vardı ve ben ondan çok ama çok korkmuştum. Arkadaşlarım bana korkunç bir şey anlatınca annemi çağırır ya da onun yanına gider uyurdum. Bir yaştan sonra mümkün olmuyor tabii. Karanlık ta bütün korkuların anasıydı.


2) Peki artık büyüdün ama yine de korktuğun çok şey var. Bu atmosferlerin hangisinde bir gece yarısı yalnız başına kalsaydın daha çok korkardın? 

Tek başıma ıssız bir yer, ev gibi şeyler acayip korkutuyor beni. Zombiler mesela korkuturlar. Orada da benliğimi konuşturup bebek ve çocukları düşünerek çok üzülüyorum.


3) Kabusların hangisini görünce etkisinden çıkmazsın? 

Ailemle ilgili bir şey olursa. Veya hiç tanımadığım çok küçük bebek veya çocuk. Cidden çocuklar benim en hassas noktam.


4) Düşündüğünde seni ne çok gergin hissettirir?


Bu soruyu tam anlamadım ama diğer dünya diyebiliriz.


5) Yurt dışındasın ve ilk cadılar bayramı deneyimin. Hangi kostümü tercih ederdin? 

Iıı.. Bunun hiç düşünmedim ama çok korkunç olmaya dikkat etmezdim. Bir kitap karakteri olurdum kesinlikle!!


6) Olmasın tabi ama evine girip seni öldürmek isteyen biri ya da bir şey olsa nereye saklanırdın?

Bilemiyorum büyük ihtimal tuvalete ama yemek de lazım diyerek mutfağa da saklanabilirim. Yine de Allah korusun!


7) Ruhani varlıklar sence aramızdalar mı?

Neyden bahsettiğine bağlı. Ölen kişiler ise emin değilim ama şeytan gibi şeylerse bir ihtimal.


8) Yaşadığın en kötü his nedir? 

Kimsesizlik.


9) Bir korku filminin olmazsa olmazı nedir sence? 

Ruh çağırma.


10) Hiç doğa üstü olduğunu düşündüğün bir durum oldu mu?

Hayır ama düşündüm bir ara. Ablamla evde yanlınız ve yemek yiyeceğiz saat 3 gibi. Ben o zaman  The Wampire Diares izliyorum. Birisi sandalyeyi salonun ortasında bırakmış. Ablam sordu ben değilim dedim ablam da değilmiş tırstım sonra aklıma onu kendim koyduğum geldi. TWD benim kafayı baya karıştırmıştı.

Ben de Düşes'in Günlüğü, Atlantisli'nin Mekanı ve Glorry Books'u mimliyorum. Görüşmek üzere!!! 



5 yorum:

  1. Ölü Gelin ve tüm Tim Burton filmleri favorimdir. Neden o kadar korktun? Istersen sana yardımcı olurum. Uzmanlık alanımdır o film.😊

    YanıtlaSil
  2. Ölü Gelin ve tüm Tim Burton filmleri favorimdir. Neden o kadar korktun? Istersen sana yardımcı olurum. Uzmanlık alanımdır o film.😊

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim ama ben bu mimi yapmıştım. Yine de saol :3

    YanıtlaSil