14 Ağustos 2015 Cuma

Tatlı Tehlike - Wendy Higgins | Kitap Yorumu

Herkese merhaba!! Nasılsınız? Ben çok stresliyim. Teog açıklanacak ama hala açıklanmadı. Belki de ertelenmiştir, bilemiyorum. Her neyse Tatlı Tehlike dün bitti. Sanırım çoğu kişi Tatlı Şeytan'ı daha çok seviyor ama ben Tatlı Tehlike'yi daha çok sevdim. Daha akıcıydı sanki. Neyse, iyi okumalar! ^.^





Adı: Tatlı Tehlike

Yazarı: Wendy Hiddins

Sayfa Sayısı: 440

Yayınevi: Parodi Go!

Goodreads Puanı: 4.31/5

Benim Puanım: 5/5

Seri: Tatlı Serisi #2



Tanıtım:



Görevleri, cennetten kovulan iblislere hizmet etmek olan Nefillerden biri olduğunu öğrendiği günden beri hayatı altüst olan Anna, kötülüğe boyun eğmemeye kararlıdır. Ama dört bir yanda kol gezen fısıldayan iblislerin ve acımasız Düklerin dikkatini çekmemek için o da diğer Nefiller gibi çalışmak zorundadır. Bunun için tüm çekingenliğinden sıyrılıp bir parti kızı oluveren Anna artık tüm eğlencelerin aranılan ismidir. Bu şekilde yaşamaktan nefret etse de o, çok büyük bir amaca hizmet edecek olan "seçilmiş kişidir" ve zamanı geldiğinde ona emanet edilen Erdem Kılıcı ile büyük bir savaşa öncülük edecektir. Ama o güne dek kimliğini gizli tutmalı ve toplayabildiği kadar yandaş toplamalıdır. Bunun için kendisi gibi bir Nefil olan Kaidan Rowe'a duyduğu büyük aşkı bile kalbine gömen Anna, bir yandan "kötü kızı" oynarken bir yandan da iblisleri yeryüzünden silmek için ölümcül bir mücadeleye girişecektir.


Yorum:


İlk olarak ben bu kitabı Tatlı Şeytan'dan daha çok sevdim. Bu kitapta Anna artık daha güçlü, daha kendinden emin. Yani bazı yerler dışında tabii. 

Anna Nefil müttefik toplamak için Kopana ile yolculuklara çıkıyor. Tabii yolculukların birinde çok yakınlaşıyorlar ama sonradan toparlıyorlar. Ya çok karışıktı. Kopana Anna'yı, Anna Kaidan'ı, Kaidan da Anna'yı seviyor. Aşk üçgenleri, tam nefretlik! Nefret etmekten çok üzülüyorum ben aslında. Kopana'nın mutlu olmasını çok ama çok istiyorum ve sanırım öyle olacak. Kitabın sonlarına doğru öyle bir izlenime kapıldım.

Ayrıca çakma Anna var. Ay sürtük!! Ne bekliyordun yani? Kaidan senin mi olacaktı? Hahaha.. güleyim bari de ayıp olmasın. Kızın hele konuştuğu bir yer vardı... Böyle döv beni diye bağırıyor gibiydi. Tamam sinir bozucu bir şey söylemedi ama  nefret ettim. Cümlelerin altında yatan anlamı çıkardım. Her neyse o zaten tarih oldu. 

Blake çok şirin değil mi? O kadar tatlı ki! Çok seviyorum ya onu. O espirilerini falan. İlk kitapta o kadar da sevmemiştim, hatta umurumda değildi. Hiç dikkat etmemiştim ama bu kitapta herşeyim oldu çıktı. Seriye veda edersem en çok ona üzülürüm herhalde. Bir de son kitap çıktı sanırım. Tatlı Hesaplaşma ön siparişte yani ama kim bilir ne zaman alırım kitap. Daha yeni alışveriş yapmıştım ama bakacağız artık.

Ginger ve Blake ilişkisini de destekliyorum!! Birbirlerini seviyorlar ama Nefil ile Nefil olamaz. Yazık be! Bir de kim bilir kaç senedir içlerinde tutuyor bunu. He bir de Ginger ile Anna'nın aralarının düzelmesine ayrı bir sevindim. İkizler zaten mükemmel! Jay ve Veronica mı yoksa Jay ve Marna mı? Bir türlü karar veremedim ama Jay ve Marna'nın içten içe birbirlerini ne kadar sevdiklerini anlayabiliyoruz. Umarım birleşirler.

Ya söylemeyi unuttum. Şu kapaklar berbat değil mi? İlk başta sevmiştim de şimdi acayip gözüme batıyor. Bu kapak çok çirkin!! Ama kitap güzel. Yani kitabı kapağına göre yargılamamayı öğrenelim. Ayrıca Çevirmen harika!! Alırım façanı aşağı dedi Kaidan. Orada kahkaha attım. Tabii iyi anlamda.

Sonlarda yani son sayfalarda bir şey oldu. Çok üzüldüm. İyi bir çocuktu. Komikti de. Ah benim canım boksçum. Seni özleyeceğim. Sözleri bile ayrı bir komikti. 

Genel olarak bu kitaba bayıldım!! Daha güzeldi. Müttefik topluyorlardı, yani yeni kişiler vardı. Akıcıydı. Tek Anna yoktu bu kitapta. Diğer karakterleri de tanıdım. Mesela Blake'i ben hiç sevmiyordum ama şimdi tanıyınca karakteri çok sevdim. Bazı yerlerde sıkıldım ama nadirdi. Fazla değildi. Yani Tatlı Şeytan'da sıkıldığıma göre daha iyidi. Bence seri gittikçe güzelleşiyor. Son kitap yani Tatlı Hesaplaşma harika olacak gibi!! 

Görüşmek üzere! 

Puanım: 5/5 Gerçekten çok beğendim!




2 yorum:

  1. Merhaba!Mimlendin.Yaparsan çok sevinirim:) http://kitaptanblog.blogspot.com/2015/08/korku-mimi.html

    YanıtlaSil