23 Mayıs 2015 Cumartesi

Önerdiğim Diziler


        Herkese merhaba!! Kitap yorumundan başka bir şey yazmak istedim ve aklıma izlediğim ve sevdiğim diziler geldi. Evet!! Diziler önereceğim. Biraz diziden bahsedip bana göre nasıl olduğunu söyleyeceğim. Her neyse başlıyorum!






  Teen Wolf 

Teen Wolf kurt adamlarla ilgili bir dizi. Dizi Scoot adında lise öğrencisinin ormanda kurt gibi bir şeyle (aslında kurt adam yani kurt ama çok değişikti be) ısırmasıyla başlıyor. 

Ben bu diziyi şahsen çok seviyorum. Dizi komik, eğlenceli, bir sonra ki bölümde ne olacak acaba? dedirten bir dizi. Ben bir günde 10 bölüm izlediğimi hatırlıyorum. Yani o kadar çok seviyordum bu diziyi. Bu dizi 4 sezondan oluşuyor ve 5. Sezon'u Haziran'ın 22'si gibi başlayacak. Bence hemen izlemeye başlayın.








        Merlin

Merlin büyülerle ve büyücülerle ilgili bir dizi. Dizi Merlin'in büyü ve büyücülerin yasak olduğu krallığa gelmesiyle başlıyor. Merlin diğer büyücülerden farklı bir şekilde büyü sözcükleri söylemeden büyü yapabiliyor. Bunun nedeni ise Merlin'in kaderinin Krallık'taki Prens Arthur'u koruması.

Bu diziyi cidden çok sevmiştim. Ya Teen Wolf'tan çok az daha seviyordum. Ancak yine de seviyordum. Merlin eğlencel, komik ve şapşal bir karakterdi. Dizi biteli çok oldu. 5 Sezon'luk bir dizi. Keşke yeniden başlasa ama böyle bir imkan yok. Ama cidden eğer büyü gibi şeyleri seviyorsanız izleyin. Pişman olmazsınız.






The Flash  

The Flash isminden de belli olduğu gibi bir süper kahramanın dizisi gibi bir şey. Dizi Barry Allen'ı parçacık hızlandırıcı ile ortaya çıkan şimşek çakmasıyla başlıyor. Barry 9 ay boyunca komada kalıyor. Uyandığında ise süper hıza sahip olduğunu fark ediyor. Ve S.T.A.R. Laboratuvar'ıyla iş birliği yaparak diğer meta-insanları (kendisi gibi yetenekleri olan insanlar) bularak bir yere kapatıyorlar. Ve Barry bir yandan bunu yaparken bir yandan da annesini kendisi küçükken öldüren adamı bulmaya çalısıyor.

Bu dizi yeni başlamış bir dizi. 1. Sezon'unun şu anda bitmiş olması gerekiyor. Sezon finali vermişlerdi sanırım. Her neyse film çok güzel. Barry'nin hayatı ve The Flash'ın hayatı derken zor durumda kalıyor ve bir şekilde sıyrılarak yine bölüm sonunda mutlu bitiyor. Gerçekten diziyi seviyorum. Süper kahraman falan. Ve bir de sanırım bu dizi Arrow'un yan dizisiymiş. Yani ben öyle duydum ve Arrow'u da izliyorum. Doğtu olma şansı yüksek. Eğer böyle şeyleri seviyorsanız izliyebilirsiniz. 








Arrow bir gemi kazasında öldüğü sanılan bir milyader oğlun olan Oliver Quein'in 5 sene boyunca bir adada yaşamasıyla ilgili bir dizi. Dizi adada gemicilerin onu bulmasıyla başlıyor. Arrow'un tek amaca babasının verdiği listeye göre şehrinde ki bütün pislik, haksız kazanç yapan gibi insanları öldürerek adaleti sağlamak. Çünkü babasına söz verdi. 

Bu dizi bence harika. Zaten bütün paylaştığım diziler bana göre harika ama her neyse. Okla öldürmesi çok hoşuma gidiyor. Yani ok ya bu ok. Onu hedeflemek falan ne kadar zordur ki bu onu yapabiliyor. Seviyorum ya bu diziyi. Her neyse zaten The Flash'ı izlerseniz bu diziyi de izlersiniz ya da bu diziyi izlerseniz The Flash'ı da izlersiniz.




Benden bu kadar. Daha var ama sınava çalışmam gerek o yüzden kısa yapıyorum belki altına eklerim. Bu arada blogumda izleyici olmayı vs. unutmayın Beni Instagram hesabımdan da takip edebilirsiniz. Görüşmek üzere!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder