6 Mayıs 2015 Çarşamba

Beni Seç - Kiera Cass | Kitap Yorumu


Adı: Beni Seç
Yazarı: Kiera Cass
Sayfa Sayısı:  304
Yayınevi: Dex
Seri: The Selection #1


Tanıtım:



Bir prens nasıl tavlanır

Illéa ülkesinde tüm genç kızlar doğdukları günden beri sınıf atlamanın peşinde. Paha biçilmez mücevherlere, göz alıcı elbiselere ancak bu şekilde sahip olabilecekler. Bunun için tek bir şansları var: SEÇİM. Kıyasıya bir mücadeleyle geçen Seçimi kazanmanın tek yolu Prens Maxon'ı kendine âşık etmek. America içinse Seçim, bir kâbustan farksız. Bu yarışa girmeyi kabul ederse, kendisinden aşağı sınıftan olduğu için herkesten gizlediği aşkı Aspen'i arkasında bırakmak zorunda kalacak. Öte yandan bu, ailesinin tek kurtuluş şansı. America saraya adım atar atmaz, kendini esrarengiz bir dünyanın içinde bulacak. Saray hiç de dışarıdan göründüğü gibi olmayacak.

 35 kızın katıldığı vahşi bir yarış nasıl kazanılır?




Yorum:


Merhaba! Bu benim ilk yorumum olacak. O yüzden doğal olarak birazcık heyecanlıyım. Beni belki biliyorsunuzdur. İnstagram'da siyahsimsiyahbook isimli hesap benim. Her neyse Beni Seç'in yorumuna geçeyim.

Kitap genel olarak güzeldi. Bu tür leydi, prenses vs. kitaplara bayılırım zaten. Bir de distopya olunca çok sevdim. Yani sevmiştim. Diğer kitaplar beni hayal kırıklığına uğrattı. Her neyse konumuz bu değil şimdi. Dediğim gibi kitap genel olarak güzeldi. Karakterler güzeldi. Ama o Aspen çok sinir bozucuydu. Ve diğerleri.. Konusundan bahsedecek olursam America asıl kızımız bir beş. Kast sistemleri var. Beşler sanatçı oldukları için America müzik söyleyerek para kazanıyor. Ailecek sanatçılar. Bir gün Kral oğlunu evlendirmek için seçimi başlatıyor. America istemese de annesi katılmasını isteyince ve Aspen yani sevgilisi de isteyince katılıyor ve kabul ediliyor. Ancak kabul edildiği için saraya giderek 35 kızla yarışması gerekiyor. Sonrasında Aspen'le ayırılıyorlar. Aspen istiyor. Sinir bozucuydu. Cidden. İstemeyerek saraya gidiyor. Maxon'la ilk başta arkadaş oluyor ama zamanla Maxon bunu seviyor. Olaylar gelişirken Aspen yeniden geliyor vs. vs. Şunu söylemekten onur duyuyorum. TEAM MAXON!! Ama bilemiyorum. Kitap güzeldi ama o kadar muhteşem değildi. Aspen çok sinirdi. İlk ayrılıyor sonra geri dönüyordu. Çok saçma. Ben America'nın yerinde olsaydım yüzüne bakmaz hatta yüzüne tükürürdüm ya. America'yı sevdim. Maxson, Marlee... Çoğunu sevdim. Ancak Aspen'dan nefret ediyorum. Onu öyle bırakmasından sonra acı çekmesini istiyorum. Her neyse çok uzattım yorumum bu kadar. Umarım iyiyimdir. Biliyorum kesinlikle kötü ama nedeni bütün seriyi bitirmiş olduğum için kitapları karıştırmadan anlatmaya çalışmam ve bu kitabı uzun zaman önce okumam. Neyse okuduğunuz için teşekkürler^^ Puanım 4/5. Tek kitap olarak ve başlangıç olarak gayet seviyorum. Seri olarak farklı tabii.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder