25 Mayıs 2015 Pazartesi

Kitap Melezleri ile Blog Turu

Herkese merhaba! Nasılsınız? Sınavlarınız nasıl geçti? Hayat nasıl gidiyor. Yorum atabilir veya Instagram'daki hesabımdan bana Dm olarak mesaj atabilirsiniz. 

Bugün size blog turumuzdan bahsedeceğim. Evet! Artık benim de bir blog turum var ^.^ Ve blog turu arkadaşlarım da harikalar. Biz 6 meleziz. Birbirimize  hemen ısındık. Onların bloglarının linkini de aşağıya bir yere bırakırım. Her neyse blog logomuzu görmek ister misiniz? Evet dediğinizi duyar gibiyim. Veeee karşınızda blog logomuz! :D




Logomuzu beğendiniz mi? :D Yorum yapın sizin fikirlerinizi gerçekten çoook önemsiyoruz. ^.^

Blog turumuz Haziranın ilk iki haftalarında olacak. Emin değiliz. Sınavlarımızı bitirip rahatlamak adına böyle bir şey yaptık. O sırada bizi takip edebilirsiniz. Instagram hesabımız ve Facebook hesabımız var ancak bize ulaşmak isterseniz Instagram daha iyi olacaktır. Facebook'da aktif değiliz. Onun dışında Gmail'den de mesaj atabilirsiniz. Onu da aşağıya Instagram linkiyle bırakırım.

Gelelim 1. Blog Turu için seçtiğimiz kitaba. Bu kitabı henüz size açıklayamayız. Bizi takip etmeniz ve beklemeniz gerek. Kitapla ilgili olarak birkaç ipucu verebilirim. Kitap benim merak ettiğim, alacağım kitaplar listesinde olan ve hep yorumlarında ''Bu kitap hayatımı değiştirdi.'' gibi cümleler gördüğümüz bir kitap. Bu pek ipucu değil ama açıklayamam. Anlayın beni. Süpriz olmalı :D

Bu arada ben çok heyecanlıyım. O kitabı okumayı çok istiyorum ve bir blog turuyla birlikte olunca apayrı bir tadı olacak. Yorumumu bloguma gireceğim. Tabii diğer melezlerde ^.^ 

Ve Blog Turu için bulduğumuz isim. Kitap Melezleri. Bu ismi vermemizin özel bir nedeni yok aslında. İsim arıyorduk ve Kitap Melezleri dedik. Herkes kabul edince ismimize karar verdik. 

Başka Blog Turu'muzla ilgili açıklayacağım bir şey kalmadı sanırım. Okuduğunuz için teşekkürler ^.^ Yorum yapmayı ve bloguma üye olmayı unutmayın! ^.^

Ayrıca beni, diğer melezleri ve blog turumuz için olan hesabımızı takip edebilirsiniz.  
Görüşmek üzere!! :D


Kitap Melezleri ile Blog Turu Instagram hesabımız:


Ve Facebook sayfamız: 



Diğer melezlerin blogları:











2 yorum:

  1. Blogger alımı varsa ben de katılmak isterim ^^ Hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan yani 1. turumuzda alamayız seni. Bir yayınla yaptık anlaşmamızı ve kişilerine kadar tamamız ve ayrıca arkadaşlarımın fikirleri de var. İstemezlerse seni alamam.

      Sil