25 Eylül 2015 Cuma

4.KMBT || Kutsal İnek - David Duchovny | Kitap Yorumu


Adı: Kutsal İnek 

Yazarı: David Duchovny

Sayfa Sayısı: 160

Yayınevi: April Yayınları 

Goodreads Puanı: 3.34/5

Benim Puanım: 3/5

Seri: Yok


Tanıtım:



Hindistan’dan Türkiye’ye, İsrail’den Filistin’e kıtalar arası bir macera! 

 X-Files ve Californication'ın yıldızı David Duchovny'den katıla katıla okunacak lezzetli bir hiciv, iyimser bir sistem eleştirisi, bir doğal hayat manifestosu. 

 Siz, ben, biz, yabandaki hayvanlar, dizinizin dibindeki hayvanlar, 
 tabağınızdaki hayvanlar, yanınızda duran kişi... 
 Hepimiz biriz. 
 Hepimiz kutsalız. 

 Bütün inek anneleri gibi aniden ortadan kaybolan annesinin özlemiyle yanıp tutuşurken, insan ırkının himayesindeki ineklerinbaşına gelenleri öğrenen Elsie, bir gece çiftlikten kaçar. Hindistan Operasyonu dediği kaçış projesinin hedefi makûs talihine dur demek, feleğin tekerine çomak sokmaktır. 
 Bu özgürlükçü macerada Elsie’ye onunla aynı emelleri taşıyan 
 bir domuz ve bir hindi yoldaşlık eder. 

 Güçlerini birleştiren hayvanlar ezber bozarak insanlığa nanik yapıyor! 

 “Hayvan Çiftliği'nden bu yana yazılmış en ilgi çekici hikâyelerden." 
 Time Out 
 ”David Duchovny'nin cezbedici, cesur ve hazırcevap icadı Elsie Bovary, hiçbir okurun karşı koyamayacağı bir edebiyat festivalini garanti ediyor.”
 Rafael Yglesias

Yorum:

Bu tür kitaplar okumam ve sevmem belki ama bu kitabı gerçekten beğendim. Sevmedim ama beğendim. Yazar küçücük bir kitaba her şeyi doldurmuş. Kitapta beni çeken en önemli etken Türkiye'de geçmesi de. Bilirsiniz ki biz Türkler ismimizin geçmesiyle ayrı bir sevinç yaşarız. O tarif edilemez duygu :D

Her neyse kitap tatlı bir ineğin ağzından anlatılıyor. O ve birkaç hayvanın macerasını, yolculuğunu. Çok fazla yazılacak bir şey bulamıyorum gerçi. Yazılacak çok şey var ama aklıma gelmiyor işte, mazur görün. 

Kitabı önerir misin derseniz evet derim çünkü gerçekten hoş bir kitap. Almasanız da olur ama alsanız da olur. İçinde bir sürü çizim var. Hoş karakütürler ayrı bir çekiyor kendine. Hele o kapağı yok mu? Afet. O kapaklar harika resimler çekilebilirsiniz. :D

Puanım:3/5


April Yayınları'na sponsorluğu için teşekkür ederiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder